Αγορά και επιστροφή εισιτηρίου, τροποποίηση των καταχωρημένων σε αυτό στοιχείων:

4.1. Ο μεταφορέας ευθύνεται μόνο για τη μεταφορά του επιβάτη στον τόπο που αναφέρεται στο εισιτήριο. Στην αξία του εισιτηρίου δεν περιλαμβάνεται η ασφάλιση για τις αποσκευές του επιβάτη, ασφαλιστήριο συμβόλαιο πρέπει να συναφθεί ξεχωριστά σε ασφαλιστική εταιρεία.

4.2. Αν το εισιτήριο αγοράστηκε με έκπτωση, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, πρέπει να έχετε μαζί σας έγγραφο, που επιβεβαιώνει την εγκυρότητα της εφαρμογής έκπτωσης. Αν στο δρομολόγιο προβλέπονται εκπτώσεις για συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες (παιδιά, νέους, άτομα άνω των 59 ετών), η έκπτωση εφαρμόζεται σύμφωνα με την ηλικία κατά τη στιγμή του πρώτου ταξιδιού.

4.3. Εάν τα στοιχεία που καταγράφονται στο εισιτήριο δεν αντιστοιχούν στις παραμέτρους του δρομολογίου ή των εγγράφων, που δόθηκαν από τους επιβάτες, ο επιβάτης δεν έχει το δικαίωμα να πραγματοποιήσει το ταξίδι ή πρέπει να χρεωθεί επιπλέον, για την τροποποίηση των στοιχείων στο εισιτήριο έως τα πραγματικά.

4.4. Όλα τα καθίσματα στο λεωφορείο είναι εξίσου άνετα. Εάν είναι απαραίτητο, ο μεταφορέας έχει το δικαίωμα, χωρίς εκ των προτέρων προειδοποίηση να αλλάζει την αναγραφόμενη στο εισιτήριο θέση.

4.5. Με επιπλέον χρέωση 20% του αντίτιμου του εισιτηρίου είναι δυνατή ή αλλαγή του ονόματος ή του επωνύμου του επιβάτη (μέχρι το πρώτο ταξίδι), διατηρώντας τις υπόλοιπες παραμέτρους (διαδρομή, τελευταίος σταθμός του ταξιδιού, κατεύθυνση και κατηγορία τιμολογίων). Αυτή η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο στα εκδοτήρια εισιτηρίων της ART TOUR.

4.6. Μέχρι το χρόνο του πρώτου ταξιδιού στο εισιτήριο μέσα σε μια διαδρομή μπορεί να αλλάξει ο τόπος αναχώρησης/άφιξης. Αυτή η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο στα εκδοτήρια εισιτηρίων της ART TOUR. Εάν το τροποποιημένο εισιτήριο κοστίζει περισσότερο, ο επιβάτης υποχρεούται να πληρώσει τη διαφορά. Εάν το αναθεωρημένο εισιτήριο έχει χαμηλότερη τιμή, τότε η διαφορά δεν επιστρέφεται.

4.7. Η αλλαγή της ημερομηνίας αναχώρησης μπορεί να πραγματοποιηθεί έως 48ώρες πριν από το ταξίδι αυτό.

4.8. Αντίγραφα των απολεσθέντων εισιτηρίων δεν χορηγούνται.

4.9. Σε περίπτωση εισιτηρίου μετ΄ επιστροφής με ανοικτή ημερομηνία επιστροφής ο επιβάτης υποχρεούται να επιβεβαιώσει την επιθυμούμενη από αυτόν ημερομηνία ταξιδιού τουλάχιστον 48 ώρες πριν από την ημερομηνία και την ώρα ταξιδιού, και για τις περιόδους από τις 15 Νοεμβρίου μέχρι τις 15 Ιανουαρίου και από τις 15 Ιουνίου μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου, άλλα και σε περιόδους γιορτών, η επιβεβαίωση πρέπει να πραγματοποιηθεί τουλάχιστον 72 ώρες πριν από το συγκεκριμένο ταξίδι.

4.10. Οι εκ των προτέρων κρατήσεις μέσω τηλεφώνου ισχύουν το αργότερο 24 ώρες πριν από την αναχώρηση του λεωφορείου από την αρχική στάση και για τις περιόδους από τις 15 Νοεμβρίου μέχρι τις 15 Ιανουαρίου και από τις 15 Ιουνίου μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου άλλα και σε περιόδους γιορτών , οι κρατήσεις ισχύουν το αργότερο έως 48 ώρες πριν από την ημερομηνία και την ώρα αναχώρησης του λεωφορείου από την αρχική στάση.

5. Ακύρωση του εισιτηρίου:

5.1. Ακύρωση του εισιτηρίου πρέπει να πραγματοποιηθεί πριν από την αναχώρηση του λεωφορείου. Μόνο για εισιτήρια που ακυρώθηκαν εγκαίρως πληρώνονται αποζημιώσεις. Αποζημίωση επιτρέπεται μόνο για το πλήρες εισιτήριο ή για την επιστροφή. Επιτρέπεται ακύρωση μόνο στο ταξίδι στην πρώτη κατεύθυνση σε περίπτωση εισιτηρίου μετ’ επιστροφής.

5.2. Ακύρωση εισιτηρίου μπορεί να πραγματοποιηθεί:

5.2.1. Στα εκδοτήρια εισιτηρίων της ART TOUR όπου αγοράστηκε το εισιτήριο

5.2.2. Σε ακραίες περιπτώσεις, όταν ο επιβάτης δεν είναι σε θέση να προσέλθει στον τόπο αναχώρησης ή στο εκδοτήριο εισιτηρίων της ART TOUR

5.3. Τρόπος καταβολής αποζημίωσης για δρομολόγιο που δεν χρησιμοποιήθηκε:

5.3.1. Σε περίπτωση αχρησιμοποίητου εισιτηρίου, ο επιβάτης που επιθυμεί να του επιστραφεί το ποσό που πλήρωσε, υποβάλλει γραπτή αίτηση επιστροφής του ποσού και αναφέρει τους λόγους ακύρωσης του ταξιδιού και στην αίτηση αναφέρει υποχρεωτικά και τον τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο επιθυμεί να του κατατεθεί το ποσό. Για ηλεκτρονικά εισιτήρια – το ποσό επιστρέφεται στο λογαριασμό της κάρτας, από τον οποίο πραγματοποιήθηκε η αγορά του εισιτηρίου. Η αίτηση υποβάλλεται στο εκδοτήριο εισιτηρίων της ART TOUR από το οποίο αγοράστηκε παραδίδοντας το εισιτήριο με την εγκαίρως διατυπωμένη ακύρωση, ταμειακή απόδειξη και αστυνομική ταυτότητα (διαβατήριο ή άδεια οδήγησης).

5.3.2. Η αποζημίωση λαμβάνεται εντός 30 ημερών στον τραπεζικό λογαριασμό που υποδεικνύει ο επιβάτης /για εισιτήρια που εκδόθηκαν από ταμειακές συσκευές ή υποδείγματα εισιτηρίων/ ή στο λογαριασμό, από τον οποίο πραγματοποιήθηκε η αγορά του εισιτηρίου /για ηλεκτρονικά εισιτήρια/.

5.3.3. Αποζημιώσεις για ταξίδι που δεν πραγματοποιήθηκε ή ακύρωση του ταξιδιού δεν πληρώνονται τοις μετρητοίς.

6. Ακύρωση ταξιδιού:

6.1. Για ακύρωση ταξιδιού θεωρείται η επιστροφή του εισιτηρίου πριν την ημερομηνία και την ώρα ταξιδιού. Σε αυτήν την περίπτωση στον επιβάτη είναι δυνατή η επιστροφή των ακόλουθων ποσών:

– Σε περίπτωση ακύρωσης, που πραγματοποιήθηκε τουλάχιστον 48 ώρες πριν από την ημερομηνία του ταξιδιού – 80% από την τιμή του εισιτηρίου

– Σε περίπτωση ακύρωσης, που πραγματοποιήθηκε λιγότερο 24 ώρες πριν από την ημερομηνία αναχώρησης, ποσά δεν επιστρέφονται.

6.2. Μετά την αναχώρηση του λεωφορείου χρηματικά ποσά για το αχρησιμοποίητο εισιτήριο δεν επιστρέφονται. Η μόνη εξαίρεση γίνεται αν ο επιβάτης κατά τη διάρκεια του μήνα μετά την αναχώρηση του λεωφορείου προσκομίσει στα εκδοτήρια εισιτηρίων του ART TOUR δικαιολογητικό ότι ο λόγος που δεν χρησιμοποιήθηκε το εισιτήριο είναι ατύχημα, σοβαρή ασθένεια ή θάνατος. Σε τέτοιες περιπτώσεις, το εισιτήριο που δεν χρησιμοποιήθηκε είναι δυνατόν να μετακινηθεί για μεταγενέστερη ημερομηνία. Να ακυρωθεί το εισιτήριο αυτό και να ληφθεί αποζημίωση για αυτό είναι αδύνατον.

6.3. Εάν το δρομολόγιο ματαιώθηκε με υπαιτιότητα του μεταφορέα επιστρέφεται 100% από την αξία του εισιτηρίου.

Wishlist 0
Continue Shopping